DENIMBOX.pl wykorzystuje pliki cookies.

Korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celu lepszego funkcjonowania naszego sklepu denimbox.pl. Ustawienia dotyczące plików cookies można zmienić poprzez zmianę opcji w Twojej przeglądarce. Korzystając z naszego sklepu bez zmiany ustawień w przeglądarce internetowej dotyczącej cookies musisz mieć świadomość, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Więcej informacji znajdziesz na stronie.

Zamknij

FAQ

Zanim zamówię...

Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy wynosi: – DHL, Przelew z konta bankowego: 9,99 zł; – DHL, PayU – przelew on-line lub płatność kartą kredytową VISA / MasterCard: 10,99 zł; – DHL, PayPal – przelew on-line lub płatność kartą kredytową: 15,99 zł; – DHL, Płatność za pobraniem: 19,99 zł.

  • Darmowy transport dla przedpłat od 150 zł!!!

    Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?
    Nie ma takiej konieczności. Zamówienie można wysłać do realizacji bez rejestrowania się i zakładania konta w Sklepie. Zostanie ono standardowo zrealizowane.

    Jak szybko wysyłacie towar?
    Zamówienia realizujemy i wysyłamy niemal natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku zamówień z opcją płatności “za pobraniem”, przed wysyłką dodatkowo je potwierdzamy (telefonicznie lub mailowo), co może wydłużyć czas dostawy. W dni wolne i święta nie pracujemy, dlatego też przesyłka jest nadawana w następny dzień roboczy.

    Jakie są dostępne formy płatności?
    Płatności mogą Państwo dokonać poprzez przelew online, przelew tradycyjny, płatność kartami płatniczymi VISA i MasterCard lub uiścić opłatę przy odbiorze paczki.

    Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką?
    Fakturę wystawiamy do każdego zamówienia.

    Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
    
Jakakolwiek transakcja z naszym sklepem skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany w zamówieniu adres mailowy. Dlatego nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

    Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

    1. Korzystając z wyszukiwarki sklepowej w prawym górny rogu sklepu;
    2. Przeglądając główne menu (na górze sklepu) i przechodząc na interesujące kategorie.

    W trakcie zamówienia..

    Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?
    
Denimbox prowadzi jedynie sprzedaż wysyłką, dlatego też nie umożliwiamy odbioru osobistego zamówionego towaru.

    Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?
    Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomną Państwo hasło – prosimy kliknąć w link „Przypomnij hasło” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeżeli problem występuje nadal – dział Obsługi Klienta Denimboxu jest do Państwa dyspozycji.

    Jak najlepiej dobrać odpowiedni rozmiar?
    
Przy każdym produkcie zamieściliśmy tabelę rozmiarową. Wystarczy kliknąć w miejsce „Jak dobrać rozmiar” umieszczone na karcie produktu i przy wyborze np. spodni kierować się zamieszczonymi tam parametrami. To ważne, aby ściśle opierać się o tabelę powiązaną z danym produktem, gdyż mogą one być różne. Proszę pamiętać także o tym, że każdy nasz produkt posiada domieszkę elastanu co oznacza, iż wszystkie modele są elastyczne i zawsze do wartości podanych w tabelach można dodać około 1-2 cm.
 Ustalenie odpowiedniego rozmiaru wymaga zmierzenia swoich wymiarów i porównania wymiarów z wymiarami w tabeli. Dla ułatwienia zamieściliśmy także krótką instrukcję na stronie głównej
    jak dobrać rozmiar

    Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

    Wiadomości z aktualną informacją o statusie zamówienia są wysyłane na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia (“Przyjęte do realizacji”, “Wysłane” itp.). 
Zawsze informujemy w wiadomości e-mail o numerze listu przewozowego, aby umożliwić śledzenie przesyłki.
     
    Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

    Aktualnie umożliwiamy dostawę zamówień jedynie w dni robocze.

    Czy można „odłożyć” wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

    Oczywiście, że jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy towar nie został już skompletowany w magazynie i przekazany kurierowi. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę czym prędzej skontaktować się naszym Działem Obsługi Klienta (infolinia) bądź wpisać zastrzeżenie o późniejszej wysyłce w “Uwagach do zamówienia”.

    Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?
    
Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana w usłudze, jaką wysyłamy nasze przesyłki. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy.

    Towar został zamówiony..

    W jakich godzinach mogę kontaktować się z Działem Obsługi Klienta?

    Można do nas dzwonić w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach 09:30 – 17:30 pod numerem telefonu +48 883 22 99 99.

    Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

    Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę. 
Może ona być wystawiona na osobę prywatną lub na firmę.

    Czy i jak mogę zwrócić zakupiony produkt?

    Każdy produkt oferowany w naszym Sklepie, można zwrócić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny. W tym celu prosimy o kontakt mailowy do Działu Obsługi Klienta, który w odpowiedzi zwrotnej przekaże Państwu dalsze instrukcje dotyczące zwrotu towaru. Konieczne jest odesłanie rzeczy nowej, nieużywanej, z kompletnym ometkowaniem, bez oznak użytkowania i zapachów.

    Czy i jak mogę wymienić towar?

    Każdy produkt oferowany w naszym sklepie, można wymienić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Konieczne jest wcześniejsze poinformowanie drogą mailową Działu Obsługi Klienta, który w odpowiedzi zwrotnej przekaże Państwu dalsze instrukcje dotyczące wymiany towaru. Warunkiem jest odesłanie rzeczy nowej, nieużywanej, z kompletnym ometkowaniem, bez oznak użytkowania i zapachów.

    /Denimbox.pl